czwartek, 12 stycznia 2012

Ostatnio mam coraz mniej czasu na napisanie czegokolwiek lub posiedzenie w internecie. Zwłaszcza, że doszłam do wniosku, że ja też mam prawo być wyspana i korzystam z każdej wolnej chwili żeby trochę poleniuchować. Tak więc od paru dni wstajemy z Mają ok 10 rano (moja mama powiedziałaby, że to już południe ;-) ) a niekiedy jeszcze później. Do sprzątania i gotowania zaangażowałam D. Skoro siedział tyle czasu w domu niech też coś robi (poszedł do pracy dopiero wczoraj). Usypia też Maję wieczorem na rękach dzięki czemu mała już nie chodzi spać o 1 w nocy ale gdzieś koło 22-23. Nie ma innego sposobu aby uśpić ją wieczorem jak chodzenie z nią po pokoju i kołysanie.  
Maja wchodzi w etap ślinienia i wkładania do buzi wszystkiego a najlepiej własnej piąstki. Oczywiście jeszcze nie chwyta zabawek czy gryzaków, za to świetnie jej idzie z pieluchami tetrowymi i śliniakami, które z uwielbieniem wpycha do buzi. Wygląda to naprawdę przekomicznie ;-)
Świetnie też radzi sobie już z unoszeniem głowy, nie raz podpiera się na ramionach, żeby widzieć jeszcze więcej. Ostatnio często byliśmy z nią w gościach, tzn u mojej mamy, rodziców D. i dziadków, i zdaliśmy sobie sprawę jak doskonale zna nasze głosy. Podczas gdy innych zdawała się nie zauważać, na nasze reagowała natychmiast, odwracała głowę i szukała nas.  No i wynik ostatniego ważenia to 5,700 ! czyli doszliśmy do wniosku , że bez podawania butelki, przybywa więcej.
Kuba natomiast przygotowuje się do przedstawienia z okazji dnia Babci i Dziadka. Dzisiaj będą piec ciasteczka specjalnie na tą okazję. Oczywiście młody ma następny wierszyk do nauczenia, tym razem na szczęście trochę krótszy i prostszy niż na jasełka. Były też własnoręcznie zrobione zaproszenia w przedszkolu. Problem był tylko z ilością, ponieważ miał tylko dwa a dziadków trochę więcej. Stanął więc na środku z nimi i ze zmartwioną miną powiedział:
- Co ja mam teraz zrobić? Wszyscy są dla mnie ważni?
Moje dziecko naprawdę potrafi mnie nie raz zaskoczyć...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...