środa, 21 grudnia 2011

Maja
Osoba nosząca imię Maja jest osobą bardzo wrażliwą i mającą bogate wnętrze. Ponad wszystko ceni dobro wewnętrzne aniżeli materialne. Maja jest romantyczką, która błądzi w swoim świecie, który jest idealny - brak w nim zła, które - jak uważa - ogarnęło naszą rzeczywistość. Maja jest osobą, która potrafi sobie zjednywać ludzi. Chętnie pomaga innym, nawet jeśli nie ma z tego żadnych korzyści. Dobro swoich bliskich stawia ponad swoje dobro. Ma dużo szczęścia w miłości - jest wierną żoną i kochającą matką. Ponadto drzemią w niej talenty artystyczne. Jest jednak niecodzienną artystką - to, co tworzy jest odbiciem jej wewnętrznego świata. Maja najlepiej czuje się w klimatach wiejskich, gdzie w ciszy i w spokoju może zagłębiać się w siebie i uciekać do swojego małego świata. Maja bardzo lubi też pisać, ukazując w swych tekstach bunt przeciwko rzeczywistości jaka panuje. 

Zawodami odpowiednimi dla imienia Maja są: dziennikarka, artystka, psycholog


Nasza Maja zrobiła nam dzisiaj dużą niespodziankę. Spodziewałam się, że po szczepieniach będzie raczej marudna. A ona w dzień była raczej spokojna, natomiast w nocy przespała od 23 do 5 rano!!! To był chyba jej rekord w spaniu. O godz 5 obudziła się na karmienie i poszła spać dalej. A ja po raz pierwszy od ponad miesiąca obudziłam się wyspana!! Cudowne uczucie...
Prezenty już popakowane. Jeszcze przed świętami udało mi się kupić matę edukacyjną dla Mai. Jestem bardzo zadowolona z zakupu ponieważ udało mi się kupić firmową matę Tiny Love Kic & Play Plac Zabaw za jedyne 90 zł. No i myślę, że do ok roku zabawek Majce starczy.
Kuba już pierwsze prezenty dostał. Zastanawiam się gdzie on to wszystko pomieści w swoim pokoju. Ja chyba poproszę od Mikołaja duży regał na zabawki.
Maja waży 5 kg. Przybyło jej więc tylko 760 a to jest podobno taka dolna granica. Jednak pediatra kazał jej nie dokarmiać ponieważ mieści się w normie. Mamy ją tylko częściej ważyć i kontrolować. Maja je dużo i często, ale większość ulewa.Mam nadzieję, że szybko z tego wyrośnie, bo nie chciałabym jej dawać sztucznego mleka.Zwłaszcza, że ona nie chce w ogóle go pić.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...